Hopp til hovedinnhold

Bekreft at du er foresatt til konfirmant

Bruk BankID eller Vipps for å bekrefte og fullføre registrering.

# Hva skjer når jeg logger inn?

Du logger inn med Vipps eller BankID, bekrefter at du er foresatt til din konfirmant og legger inn kontaktinformasjon.

Hvis du logger inn med BankID, kan det være at du må bekrefte mobilnummeret ditt med kode fra en sms.

Informasjonskatalog

  • Nei, det blir du ikke. Når du svarer på invitasjonen kan du enkelt huke av for å bli medlem hvis du ønsker det. Hvis du melder deg inn, får du 1000 kroner i medlemsrabatt på konfirmasjon. Det er gratis å være medlem.

  • Du vil bare se forespørsel om å fullføre registrering, hvis den som meldte på konfirmanten oppga riktig fødselsdato og mobilnummer på deg.

    Mobilnummeret som ble registrert, sjekker vi opp mot Vipps og BankID for å identifisere at du er riktig person.

    Hvis du ikke ser invitasjonen, kan det hende det ble lagt inn feil informasjon eller at invitasjonen har utløpt.

    Be den som meldte konfirmanten på, om å logge seg inn og legge deg til på nytt. Hvis dette ikke virker, må den som gjorde påmeldingen kontakte oss på human@human.no.

  • Når du har registrert deg, kan vi sende deg all informasjon om kurset og seremonien konfirmanten din er meldt på, og kontakte deg dersom det skulle oppstå noe.

    Dersom du allerede er medlem eller vil bli det, må du svare på invitasjonen for at vi skal kunne registrere medlemsrabatt for deg på konfirmasjonspåmeldingen.

  • Da er det nok en foresatt som har tastet feil mobilnummer. Ignorer meldingen eller ta kontakt med oss hvis det gjentar seg.

  • Det er en teknisk feil som gjør at noen får opp feil seremonitidspunkt når de skal registrere seg som foresatt. Vi jobber med å fikse problemet. Det er tidspunktet i kvitteringen til den foresatte som gjorde bestillingen som er riktig og du kan trygt fullføre registrering uten at noen endringer skjer med konfirmanten din sin påmelding.